fredag 4 december 2009

20 dagar kvar..

Idag är det den 4 december, det betyder att Vanessa blev 7 månader idag med sina två söta tänder och att är bara ca: 3 veckor kvar till julafton.. Fan va tiden går fort, känns som man inte hunnit med nåt, och nästa månad januari blir Izabelle hela 2 år =). Och själv blir man 25 men det är inget att tala om. =).

Idag är det Fredag, städa behöver jag inte som tur är hehe. Ska kanske en sväng till Ikea och bränna lite pengar på nya saker, men får se om det blir idag el i morgon. S kommer idag och så blir det skruva och snickra om jag vart på ikea. Sen blir det mat och lite glögg och flyttning av en hylla jag målat vit till prinessornas rum, den väger ton så måste ha en andra hand. =)

Izabelle är frisk snart, snyvig fortfarande men det blir nog dagis på måndag.. Skönt =).
Nä nu ska jag koka upp en kanna kaffe och hälla i mig det känns att det behövs! Inte alls morgonpigg fast jag önskar att jag vore det!
ha en trevlig fredag!

Inga kommentarer: