onsdag 30 december 2009

i morgon smäller det...

till med ett nytt år, blir inget ut o ha ett ståhej, blir hemma jag och S o barnen äta gott och så.
hade besök förrigår av vänninan jenny o hennes son, Izabelle gillade det verkligen fick springa jaga med lilla sebbe =) Så lillgammal o go han e. Även petri , stefan och niklas va här. Blev en sen kväll.
men hade iallafall trevligt med kortlek och så.. =)
Idag har jag städat nästan kliniskt rent det är det ända jag gjort idag förrutom att lekt lego med izabelle och busat med Vanessa.
S ska komma senare ikväll efter tacobuffen på S-ketna. haha.
Skulle åkt till stockholm och firat med petri, men mamma är i feber så där rök den barnvakten, men det gör inget ska ha trevligt ändå.
Nytt år och nya möjligeheter, eller nytt år med samma möjligheter? fast man sätter ett nyårslöfte ändå som man sen inte tar o fixar, men men det e så det är. Mitt nyårslöfte är att bli bättre människa och ta bort såna personer som stoppar mig. Hörde nån dag sen en historia som jag o min vännina gjort för många år sen, men nu var det en annans historia helt plötsligt med mig i oxå... wakkko...
Men vissa har ju inget liv. haha.
Så det var mitt dumma skratt en sista gång detta år. =)

Inga kommentarer: