tisdag 1 december 2009

Tisdag

Ingen feber som tur är.. men fortfarande en ordentlig hosta har izabelle, Men hon har äntligen sovit 13 timmar i streck så vanessa fick sova brevid mig inatt så om hon skulle vakna så inte izabelle vakna o inte fått sova igen...
Idag får jag min nya tv bänk och lite nya lampor jag handlat, Men det är mamma min som fick handla det åt mig för jag kommer inte ut och vill inte ta nå risker att izzy blir värre igen, så får det ända fram till dörren hehe, självklart betalar jag ju för dessa hehehe, tack mams!
T kom och drack kaffe här på kvällen efter han gick så slockna jag tvärt var så slut!
så idag blir det städa och lite dona medans S är på besök. annars hinner jag inte.
skriver senare el i morgon!

1 kommentar:

Me sa...

Skönt att höra att izzy känner sej lite bättre, hostan e jobbigast då den kan hålla i sej ett bra tag.

ska försöka smitta iväg här nästa vecka och ta en kaffe =o)