måndag 30 november 2009

akuten

igår kväll så hämtade S, izabelle och åkte bil till akuten, Hon har legat i feber, spytt bl.a och igår började hon andas konstigt som att hon hade astma lite..så dom åkte, så sa sjuksköterskan att det är nog inget, men hon undersökte henne iallafall och som hon sa inget..så dom kom hem igen.. men jag undrar bara fan va dom tar lätt på allting!

Hon andas så idag oxå, så bokade en tid till carema här på vallby men fick tid förnst i morgon! Ja ja.. ingen feber har hon iallafall idag om det inte kommer senare igen.. Men som sagt bättre att vara på det säkra än det osäkra! Skulle jag varit med så skulle vi nog suttit där hela natten, men vem orkar med det, om svaret blir sen detsamma?
Fuck svininfluensa hysterin, det står att om barn under 2 år, andas fort har hög feber ingen ork.osv. Ska komma in, men sen är det inget! SÅ i det här hemmet ska vi bojkotta sprutan så är det med den saken! Hellre håller jag henne hemma tills det jävla hysterin lagts sig.. tsss...!

Så S var kvar här i natt och izabelle somnade inte i första taget blev en sen kväll för henne stackarn , men nu ligger båda töserna och sover middag! Och S åkte nyss så kanske jag nu kan läsa min tidning jag köpt?

Inga kommentarer: