söndag 29 november 2009

söndag

Nu har denna helg passerat oxå..I fredags blev det tacos och glögg fast inte tillsmammans det skulle ju bara vara yääck, sen blev det även julpyntat ialf i köket här hemma, vill inte dra till med så mkt för gillar inte julen så mycket. Helst ska det gå i silvrigt, vit och svart om jag fick bestämma men då känns det inte som jul ju.. men men.
I lördags var vi ner på stan, o strossade runt..knappt så man kom fram dit man ville och dom borde bygga så man kan gå in med syskonvagn på vissa ställen, tänk dom som har rullstol inte ens dom skulle kunnat komma fram, Ush för butiker som inte är handikapps gjorda eller barnvagns gjorda!!Hahaha trodde aldrig jag skulle säga det.
Kom hem från stan och då hade izabelle blivit sjuk nästan 40 graders feber och spydde.. det gör hon fortfarande och hostar i massor..
Så här är det laddat med alvedon, läsk o massa glass då hon inte äter nån mat just nu. Jaa där fick man nu har hon influensan hoppas inte smittar vanessa bara på tisdag skulle det varit vaccination, men om izzy inte är frisk då får hon inte ta den men vanessa ska ialf ha den nu. Men det blir bra här det känner jag på mig!
I morgon är det tänkt att jag ska åka och köpa en bänk, S kommer hit medans jag åker iväg och tittar till flickorna. Nä, nu tänkte jag dricka en kopp kaffe och läsa tidningen.. Ha d!!

Inga kommentarer: