söndag 22 november 2009

Söndag

I fredags var jag ju ut var skit kul, var på konrad med jenny tack för en trevlig kväll! Måste göras om när vi har tid och det passar sig igen. Den 10:e december blir det sthlm med jenny ska på Idol finalen är ju bjuden så det är bara roligt.
I lördags så hade jag det lungt här hemma med Izzy och Vanessa, vanessas tänder har kommit fram där nere hela 2 st!gulligt. Sen under kvällen kom alexandra förbi mig och snackade lite, sen somnade jag brevid izzy o teven på i sovrummet.. men fy fan va jag mår anorlunda idag mycket bättre än nu den senaste tiden, nu känns det som att jag kan tänka klart.
Var ute me ungarna en sväng ute i regnet med S idag, snackade lite och så. Skönt att komma överens om nånting iallafall. Måste tänka på barnen i första hand! Nä nu ska jag väl tråka vidare..
Bye!

1 kommentar:

Jenny sa...

Tack för en skit kul kväll själv gumman min!! <3
IDOL finalen är Fredag den 11 December ;) Hehe!! Löv jo!