måndag 9 november 2009

måndag 9 now.

Så nu har man lämnat största knatten på dagiset, och Vanessa fick följa med, izabelle var så snäll som knuffade vagnen ända fram.. sakta gick det men vi kom fram, det är väl det som räknas? =)hehe.

Sen bar det av till affären en snabbis och nu sitter jag med en glad bebis i knät som ska trycka på tangenterna.

tänkte att fan snart är det ju jul oxå det är ju nästa månad? Fan va tiden har gått fort. Ush så hemskt.

S är i skolan idag, börjat plugga. det är bra det.

Måste nu i veckan ringa och ställa vanessa på dagiskö. så kanske hon har en chans att få en plats i vår när hon blir 1 år, så jag kan börja jobba eller studera. har kanske ett jobb som väntar på mig och det vore ju såå skönt!. Om inte det så har jag i varje fall sommarjobb klart.

Men det där med att studera ska jag tänka på ett tag till, jag tror jag vet vad jag vill läsa men det kommer ta ett par år.. men men ska man bli nått så får man stå i. då ska det vara seriöst, det är bara en själv som kan göra d för sig.

nä nu vände humöret här lillen är trött ska lägga henne sen blir det städa!

ha en bra dag!

Inga kommentarer: