tisdag 24 november 2009

tisdag


tjolla hopp!
sitter med sessan i knät samtidigt försöker jag blogga lillen blir sååå arg när hon inte får knäppa på tangenterna..hehe =)
Izabelle har jag fått iväg till dagis, har även hunnit städa lite o plocka undan, tänkte göra lite kaffe snart och sätta mig och kolla på teori böckerna lite grann.. har lite sug på det.. KÖRKORT är ett självklart måste när man har små barn, samtidigt så kommer man fan ingenstans, tänk om det skulle hända nått?.
får se hur mkt man hinner med att läsa idag, Jenny skulle komma förbi och fika här och snacka lite bullshit. I helgen så blir det nya filmer hela helgen som 2012, twillight-new moon och flickan som lekte med elden =))) Tack Josef!
Sen blir det att julpynta för hela slanten så man får lite julstämning fast snön inte syns till än, men det gör inget för mig så länge vi inte får en försenad vår/sommar..längtar till det.
Själv har jag börjat hata allt med julen men jag gör det för mina barns skull. Kanske kommer det en julstämning i mitt liv.. vem vet? =)
Jahapp, nä nu ska jag tillbaka till verkligheten igen see ya!

Inga kommentarer: