lördag 14 november 2009

Lördag.

Igår var det en lite jobbig dag. Men brorsan kom och hälsade på så det gick som smort sen..
Just nu så ligger izabelle och ska sova middag men halv vägrar men jag hör att hon är trött.. Vanessa vaknade så hon sitter här med mig.. en sover då ska den andre vakna.. Men sånt e livet, jag har ialf fått en god natts sömn i natt.

I morse kom brorsan förbi på kaffe och frukost satt och snackade lite, han kommer även om ett tag innan han ska hem till sin tjej. Så kan jag gå o handla i lugna ro utan att krångla till det med båda.
I morgon ska S hämta sina böcker och kläder, och det känns bra. Jag vet att det här kommer bli det bästa beslutet någonsin fattat.

Tur att han har sin syssling som ställer upp, till skillnad från andra. Men, nu ska jag och vi alla få en struktur i livet här hemma och Fan va det känns bra.
Fast synd när man tänker efter ibland. Men jag hoppas att det gär över allt eftersom.

Och tack hjärtat Tessi för dina fina ord!

Inga kommentarer: