fredag 27 november 2009

Fredag

Jaha så var veckan gått igen, nu är det helg.

S ska komma hit och spendera tid med barnen hela helgen, sj ska jag ta och julpynta så jag har det klart sen, annars blir det aldrig av.. är inte det den ena så är det den andra så i helgen har jag tid, mycket med tid.

Ska om en stund oxå till Willys och storhandla.. alltid lika kul.... NOT! Borde ha nån som gör det åt en.. och städar åt en..o... ja det ska jag önska mig i julklapp..en robot..eller ännu bättre en kloning av mig.. så skulle den göra skit görat medans jag slappa och va på stan och hängde med vänninor te.x.

Jag har julbakat varje år, men nä ska skippa det den här julen om det är nått jag ska göra så är det finska julstjärnor.. pepparkakor och bullar går och köpa. Detsutom har jag varit gravid varje år, då hamnar man i nån jädrans hemma fix psykos, men inte nu inte. asså är ju inte gravid menar jag på. SKÖNT!

Nä nu ska jag betala alla räkningar och kanske hinner titta på lite tv innan flickorna vaknar!

Tjohejsans!

Inga kommentarer: