söndag 6 december 2009

Den sötnosen..


blir min i morgon, rosa lilla puff haha, så jag kan börja fota igen och skicka in massa bilder på bloggen. Så i morgon efter jag lämnat izabelle på dagis så ska jag hem till S med vanessa och hämta honom, sen upp till jenny hotten tott och köpa ny kamera till mig..
Efter det så måste jag och S rulla med vagnen till stan ska upp till F.k på ärenden.
Helgen har gått bra här hemma mest hängt på soffan och jäst hehe.
Hoppas izabelle håller sig frisk så dom inte ringer och säger att hon har feber igen
men det borde inte komma tillbaka.. men men vet aldrig. Idag somnade dom tidigt vilket
jag gillade, tummen upp.. egen tid. Tittar på jakten på lyckan på kanal 3 det är det roliga börjar nu.. så får inte missa slutet nu, ha det gött era dårar där ute!
//Miia

Inga kommentarer: