onsdag 2 december 2009

Onsdag.

Blev besviken på bänken igår, men la in den i sovrummet i stället funka ju d med. =( suck.
Idag blir det besök av S det blir pizza och det blir tvättstugan för mig ush, så roliiigt. NOT.
Nu var det Izabelles tur att sova brevi mig, fick inte så mkt sömn då hon hostar i ett....så jobbigt, man vet ju sj hur jobbigt det kan vara.Så prinsessa nummer 2 fick sova ut i sin lilla crib denna natt.. haha bra planering va?
Nä nu ska jag koka på kaffe och hinka i mig kannan och sen ta fram moppen efter frukosten ser ut som vi lever som hundar i köket på morgonkvisten men det tar jag på ett svep. Önskar nån fick för sig o skänka en diskmaskin??=) annars blir det tillval som gäller, men det är ju inge roligt sitta o betala i flera år.. ja ja får se.. Bye bye!

Inga kommentarer: