tisdag 11 maj 2010

Feber frossa.

Idag var jag uppe med tuppen, käka frukost tog med mig vanessa på en promenad hem till bror och hans tjej på gide, Tog med mig en kasse "pojk" kläder som jag aldrig använt, tanken var ju att båda gångerna jag var gravid trodde jag på en pojke men ack så var det icke men lika glad är jag för det!Två tjejer kan inte tänka mig annat nu heller.. hehe fick en känsla att de tror att det är en pojk, fick se ultra bilder och där såg man nått som framstog som att kunna vara en pojk hehe=) På vägen hem så började jag känna mig frysen fast solen låg på.
Så nu sitter jag här med feber och väldigt ont i huvudet, får hoppas på att det är en vanlig solsting med tanke på vad som kommer ske på torsdag!!Kan ej nämna här men fy fan vaaaa roligt det ska bli, ni kommer få veta det efter och få även se bilder sen! alla inblandade måste vara tysta och kommer det ut så är det ingen överaskning för denne =)))
Stefan läser för barnen i deras sängar så nu ska jag passa på och kolla på ugly betty och käka nånting! Puss och kram.

Inga kommentarer: