fredag 7 maj 2010

Fredagen den 7:e







Vakna i morse med en fot i munnen (izabelles) haha, det var jobbigt att gå upp, men det löste sig med en kopp kaffe, sen så tog jag med mig izzy och tog en promenad till erikslund skulle handla skor till vanessa men fanns inte ett par i hennes storlek, så det blev leggings till mig och izzy fick en tenniskeps med kitte katten som hon kallar katter. Sen var ju bara tvungen och gå in på skrotbutiken ÖoB, handlade påsar me chips och lite skålar och smått. Idag kommer Therese hem till oss, tanken var att vi skulle ha grillat men vädret verkar inte bestämma sig hur som helst så blir det tacos istället och får se om det finns nån bra film att ladda eller om jag ska kolla på en gammal jag köpte idag, babylon sjukan heter den aldrig sett förr... men men nu ska jag snart ner på stan och träffa bror min, hörs!

Inga kommentarer: