onsdag 12 maj 2010

Onsdag den 12:e!

Idag känner jag mig mycket bättre önskar det håller i sig, så jag traska ner på stan växla in pengar på forex och shoppade lite till vanessa en spetsig solmössa, ett par söta skor och byxor, óch så handla jag födelsedagspresent till ****. Köpte lite cover shit till mitt ansikte och ett par örhängen jag ska ha i morgon, ser så fram emot det. Så innan jag traskar till bäckby i morgon så måste jag till glasbanken för att inhandla lite vin och så.. =). Så nu ska jag tömma min camera och komma i håg att ta med den i morgon eller gör jag inte det så har ju jenny alltid sin =). Trevligt att få se folk man inte sett på år o dar hahaha, nej inte avslöja mer. Ska även ta och färga håret men nu först ska jag glida till dagis och hämta izabelle sen hem och äta! Ha det gött!

Inga kommentarer: