tisdag 25 maj 2010

Tisdag den 25:e

har inte bloggat på en vecka, min mus på nya laptopen la av så skicka tillbaka den får igen den inom 2-3 veckor =( men men tur att man har en data hemma ändå. Har legat magsjuk efter i fredags jag va o hälsa på bror och hans tjej som blivit friska från magsjuka dagarna innan, inte klokt av mig men nu är jag frisk iallafall i går var vi hela morgonen till dan på djäkneberget Jag o S med barnen och lekte i deras lekpark och hade picnik. På kvällen kom alexandra även och fikade med mig på balkongen och snacka massa skit gjorde vi =).
Idag har jag och S med vanessa varit på stan medans izzy var på dagis. Och shoppat helt nya garderober till oss alla det blev en massaaa och är skit nöjd med allt det blev nya linnen, leggings, kjolar och massa annat till mig. Sen blev det en snabbis på mcdonalds hade inte hunnit med annat innan det var dags att åka hem och hämta izzy på dagis igen en helt underbar dag idag!. Nu ska jag klä på mig och dra mig ut till affären med izzy och handla lite som behövs till bullar ska baka lite idag tänkte jag, det regnar ju ändå så, får se om alexandra kommer förbi och fikar senare idag igen. Nä nu får ni ha d!

Inga kommentarer: