måndag 31 maj 2010

Måndag!

Idag uträttade jag lite ärenden på stan, då fick smurf-lisa (izzy) följa med mig. sen har det väl inte skett så mkt förutom allt tråk med städ osv, och så har jag ju lekt med barnen mkt roligare än ha en disktrasa att leka med hela dan =). S stack i väg med sina polare och tyckte att dom skulle fira sommaren för solen sken, det var ju ok.
Jag ska med vänninorna eventuellt i morgon och glassa på löga, för här har jag super koll på klart.se och där var det en stor sol hela dagen det kommer bli fett med nice ;). Bara jag och brudarna i solskenet =) underbart!!.
Klockan e typ 22 har hinkat massa kaffe idag så kommer nog inte somna på stort i kväll annars slocknar jag mormors - tid vid 20-21 tiden och snarkar som en gammal get =). Nä om man kanske skulle försöka få sig till sängen och öppna min spännande bok jag håller på och läser nu som jag e färdig med så sorligt =( älskar den ju!

den heter de oskuldsfulla, den rekommenderar jag just nu=)

Inga kommentarer: