onsdag 8 april 2009

8 A.p.r.i.l

jahapp, då var man nästan klar med alla papper som ska in höger och till vänster. . .
Blir tokig på försäkringskassan dom fattar ju ingenting men ska dit på fredag och ordna upp allt.
Aa, just ja min pappa fyller 51 År idag, grattis grattis åt honom.
På fredag ska jag få Fin besök av min kära kusin janita :) Hon ska komma redan tidigt på morgonen så vi får hela dagen på oss o skvallra och skratta av oss lite. . . He he.
Ska bli roligt att få umgås med henne, har inte gjort det på ett tag nu. . <3

På påskafton, blir det att jag och lilla familjen ska hem till mamma min, och äta lite påsk käk . .
sen händer det väl inte mycket mer än så. . . Påsken e ju vilo - veckan ;)

Såg i går att izabelle fått en till framtand :) jätte gulligt :) nu har hon 4 tänder. . . Och bitas kan hon :)
Idag så var det nog mitt sista Uga - möte jag gick på . . Nästa möte är den 29:e April, då det är 4 dar innan vi får bebis om det nu stämmer. . . Dom kan ju inte tro på att jag ska fortsätta söka jobb jag inte har en chans att få mindre chans idag nu när jag ska ha bebis. . . men måste man så måste man...Så slängde fram ett papper där jag sökt lite jobb. har gjort det iallafall så ingen kan klaga.

Aja, nä ska ta en kopp kaffe nu o ta det lungt, medans stefan är och pumpar "stål" :) och lillen sover som en stock.. Ensamtid skönt ibland =)
Ha en trevlig dag idag!!
//Miia

Inga kommentarer: