torsdag 16 april 2009

På Torsdag Äts Det Ärtsoppa....

Och det är precis det vi gjort idag, mumsigt var det :) Fast snart blir det kyckling och klyftpotatis :) är så hungrig igen.. hehe. ( fast man inte borde äta efter 18.00 ) :) - Fast det gäller ej mej.. :P
Izabelle ligger och sussar, S sitter och tittar på tv. Och jag sitter och funderar på att det är nog dags snart dom här Närmsta dagarna att åka in på BB. I går kväll när vi gick o la oss, så fick jag förvärkar trodde det redan var dags då hehe, hade ju inga såna värkar med izabelle utan det kom allt på en gång.. så får se om man får sova i natt eller om jag ligger och biter och kramar kudden av Nervösitet. Det vart lite oroligt igår, det ska jag inte sticka under stolen med.. :)
Men idag känns det som om det skulle få hända nu,nu,nu!.eller kanske inte? Förvirrad? Svar ja.
Idag har inte hänt mkt annat, tvättat tvätt men torktumlarn i tvättstugan funkade inte så fick bära upp massa blöt tvätt o hänga runt hela lägenheten för nån smartskaft har pajat den, så började min torsdags morgon.. Avundsjuk?
Nä, nu ska ja se till maten o slappa framför tv:eeen..
Ha en trevlig kväll!//Miia

Inga kommentarer: