lördag 4 april 2009

Hej O välkomna till min nya egna blogg!

F U C K A upp allt med den förra bloggen, fick inte tillbaka saker hur dom var... =)
Men stefan ska oxå fixa en ny egen då kommer adressen här på min blogg.
Fredag i går, tog det lungt, satt mest vid datan och försökte fixa med sidan men inget ville gå som jag, och då gav jag upp och fixa nytt. . . : )
vi var bara hemma låg o jäste framför tv o kollade in talang 2009 ( lite halv roligt )
Nu vågar man väl inte ladda ner filmer heller från nätet för den nya skit lagen.
S u c k ! Nu får man väl vänta tills dom tar bort den.. n e v e r.

I dag lördag så vakna vi och fixade lite frulle snabbt, och drog ut till d fina vädret, gick till ankdammen och glodde på ankorna det tyckte Izabelle var jätte roligt :) Efter det så skulle vi gå på promenadis runt åsby så, tog oss tid att gå på mini-zoo och kolla in djuren där för Izabelles skull och lite för oss oxå :) He he.

Har suttit och glassat ute på balkongen och umgåtts och pratat lite skit. . . Riktigt sommar väder där ute. : ) skönt, känns som att det kommer bli bättre tider framöver. Har väl varit lite deprimerad när det vart kallt, vidrigt och bara allmänt slaskigt ute. Snart kan man bara packa med sig familjen, lite picnic och dra till stranden, utebad, gräset och bara glassa och ta det lungt, ta livet som det kommer :)

Stefan har redan fått en fin solbränna i ansiktet, så vädret är det inget fel på.
Jahapp, ikväll händer väl inte mycket. Ska ialf glo på Robinsson. Har bestämt mig att följa den :)

Ni får oxå ha det trevligt i kväll! Ha det braaiight!=)

// Miia

Inga kommentarer: