lördag 11 april 2009

Påskafton. . . 10 April....

Känns som att det nyligen var julafton . . . Tiden har gått fort när man har haft roligt, brukar man ju säga som sagt...Igår var min kära kusin på besök med sin framtida fästman, dom ska nästa månad till paris och förlova sig. . . Dom slår på riktigt stort dom.
Vi satt och fikade med bulle och kaffe och en massa skvaller och sånt roligt..när dom åkte gick vi ut på en promenad till lekparken..Va ju så hett igår så var tvungen att ta tillfälle att njuta av solen, kanske blir regn i morgon =) Idag är det påskafton, och då innebär det en tur hem till morsan och äta lite påskmiddag med familjen. Innan det blir det lekparken en stund.
Det var allt för mig.. Glad påsk allesammans!

Nu har vi vart och käkat lite middag hemma hos morsan, Hade det trevligt. Stefans bror kom dit oxå o käkade i sig lite så nu sitter han och stefan hemma hos oss och spelar lite guitarr hero. Izabelle ligger och sussar för kvällen, hon har verkligen fått leka av sig idag och busat med hunden Ami.
Men gud så jag känner mig seg... Haft grus i ögonen nästan hela dagen, kanske kan bero på mina andra järntabletter jag börjat käka. Ska ha annan men nu e allt stängt så går ej att köpa nånstans förnst efter påsken, hoppas det inte hinner sänka för mycket måste ju ha krafter!:)
Nä, nu ska jag surfa vidare.Bye bye.

Inga kommentarer: