fredag 17 april 2009

Friday..

Jahapp, då var fredagen slut strax då...

Fort dagen gått iallafall, har vart ute och gått lite i solen, men jävligt kallt var det iallafall blåser så inåt h-vete.

Det är inte dags helt än o sätta på sig sommar kläderna :)

Blir inget Tessi och jag - Dag i morgon, hennes lillepojk har vattenkoppor, och hon har smittan på sig fast hon haft vattenkoppor förrut så risken att smitta ner izabelle är ganska stor. :( Synd var det iallafall hade sett fram emot att byta lite meningar med henne. Men nästa helg så. =) Kanske lillen är här då också.

Längtar att bli av med magen nu, känns som att har gått så länge med väntan att det får snart dra igång,:) Vill ju se lilla krabaten. Har iallafall byggt upp spjälsängen och tagit fram andra bebis - vagnen osv, så allt är klart väntar med spänning på ankomsten. :)


Just nu så sitter Brorsan T och S spelar NHL 09, Inget för mig...är en sån jäkla dålig förlorare så när det går lite dåligt så kan jag få mig ett infall att jag inte vill spela mer, så det är inget roligt att leka med mig. :)

Ska snart attackera soffan inta ett soff-potatis-läge och jäsa med massa godis och läsk :)

Skulle kunna komma bättre filmer på tv än det som dom visar på fredagar massa serier och shit.

Men imorgon kommer en ny dag och en ny efter det...

So Long! //Miia


Mitt FredagsGodis... :)

Inga kommentarer: