söndag 26 april 2009

SOL som i Sunday.. :)

Har haft en underlig helg:)... Började med att göra det man gör, städa lite och såna grejer (vardagssysslor).
Brorsan kom på besök, vi satt alla på balkongen och glassade..sen hade jag besök av Alexandra va skönt att träffa nån man känner och inte sett på länge, det var en snabbvisit. Käkade lite och drack kaffe. S och T skulle ta en sväng till annelie på kvällen så hände det nånting när jag lyfte upp izabelle splash..hahaha trodde det var mitt vatten, ringde till BB men dom sa att jag ska ringa om en timme igen om det fortsätter, men nej inget hände. Jag är vuxen som pissat på mig, men det kändes inte som det, det var okontrollbart. (PINSAMT) men sånt är livet, Men igår så hade jag massa sammandragningar och värkte i buken och ryggen kom lite då och då, var så trött att jag somnade, när jag vakna så fortsatte det men gav sig under kvällen att jag kunde lägga mig och somna. Idag känns det ingenting. Sist så kom allting på en gång med izabelle så är vet ju inte riktigt hur det blir den här gången. Så är ju mer nojjig denna gång. Men orkar inte vänta längre, hela helgen har gått åt tanken att nu kan d vara igång. Orkar inte tänka så, när inget händer. Vill att det ska ba börja så man får det avklarat. :)
Så brorsan har sovit här hela helgen om det skulle hända så nån ser efter izabelle, Nu på söndag ska han hem, så med min tur så händer det väl ikväll.. haha.. Fan då.
Soligt hela helgen skönt väder det varit, var ute till ankdammen och käka glass igår inget annat som hänt.
Over and Out.

Inga kommentarer: