onsdag 22 april 2009

Toppen...

Pigg det är dagens ord på mig själv, känner mig piggare än någonsin men ändå kan jag inte komma på vad jag vill göra av med energin, Leker med izzy här hemma medans S är och tränar. Var nere till ams en snabbis idag oxå.
Igår var jag på Mvc, allt var helt ok men bebis hade inte fixerat sig än men hon sa att det kan vara så att den gör det samma dag till och med, nu när det är barn nummer 2.
Enligt beräkning så är det 9 dagar kvar,om man nu ska tro på det. Vill att det ska hända nu så man kan börja stadga sig i vardagen som kommer ta ett tag innan man får in dom nya rutiner och så.
Kommer nog gå som en halv-döing hela sommaren men det gör inget, det är inget man kommer att komma ihåg när bebisen väl börja växa och utveckla sig till egen, allt jobb som man tycker är skit drygt det glömmer man med tiden, det e väl skönt det iallafall :)
I helgen är det nån liten marknad här i bondhålan, ska väl ta ner familjen och kolla runt lite kanske vinner en nalle eller två :)
Det blir ganska lungt nu framöver..
Ha en bra Onsdag.!//miia

Inga kommentarer: