torsdag 11 juni 2009

Åh.

då var man uppe med tuppen då. Fast jag tror att tuppen sov när jag gick upp.
Izabelle fick för sig att det skulle bli jätte kul och överraska mamma med ett stor härligt skrik, och många på det. Nä, men god morgon.. Då var det bara att gå upp efter en stunds bråkandes í sängen, där jag trodde hon kanske skulle somna om ett tag, men efter en brottningsmatch och snygga kullerbyttor, ja jag gav upp.. så nu sitter jag här med Starkt kaffe och tittar på min lilla dotter som börjar bli trött igen, då går man runt o små fnissar och pillar sig i örat, Men hon är starkare än superman så jag lär ju få vänta innan hon ger upp. Hahaha.Om inte annat så vet jag nu när grannen går ut med hunden, 04.30. Onödigt vetande alltid bra. alltid bra.
Jahapp, dagen har inte börjat än men Morsan fyller år så ska nog ta och ringa och gratta henne iallafall, så har man gjort dagens goda gärning. =) hahaha. Nädå, så är jag inte va. blir tårta. som jag bakar.. Snällt va?
Och sen tänkte jag ta ut izzy på en promenadis till Åzby bara hon och jag.
Uppdaterar senare igen. Bye bye.

Inga kommentarer: