torsdag 18 juni 2009

Midsommar 2009

Blev en tidig morgon i det här huset, izabelle bestämde att vi alla ska vakna och gå upp...vid 5 i morse... Ååå! Men men nu sitter vi här med starkt kaffe och ätit frukost, medans jag sitter här vid datan, tittar izzy på tv o kliar sig om örat, Trött betyder det. Men ska försöka hålla henne vaken ett tag till så hon kan sova middag lite senare idag.
Vet inte om det blir något firande idag alls..
S ska jobba hela dagen till kvällen, så vill jag göra nått så tar jag ungarna och går ner till morsan, hon ska ha midsommar middag och allt som hör till. Så får se.. men uppdaterar mig ikväll eller så hörs vi i morgon!

Glad Midsommar på er!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjena gumman!
själv så gick jag o la mej vid 3 tiden inatt....angelo har tagit hem en katt som jaaammmmaaaaattt hela natten lång....as drykt.

johanna sa...

glad midsommar på er också =)
här har det också varit riktigt tidigt upp vid 4 så väckte leone mig och ville inte alls sova mera, så det var bara att ge upp och gå upp med henne. vad fint du har fått det på bloggen :)