söndag 21 juni 2009

Tråkigt..

Att S ska jobba nästan hela sommaren =( . Så finns inte så mycket för en annan att göra.
Är så sugen att få börja plugga eller jobba igen, Har settat 1 år utan att göra nånting..Jo visserligen fått barn och så, det ångrar jag inte men jag vill även känna att jag lever utanför hemmet. =) Men snart så... haha.

Igår när S kom hem från jobbet så gick vi ut på promenix, sparkade lite boll med izzy medans S tog sitt kalla dop i vattnet. (iskallt).
Idag så slutar han tidigare då ska vi packa ihop oss och gå till skantzö badet och bada, men jag blir sittandes i solen med vanessa (fast hon är skyddad). =). Hoppas det blir hett i dag!
Nä nu ska jag leka med izzy som sitter på fötöljen och tittar snällt på tecknat medans mamma sitter och bloggar =). Så det ska va juh.
Peace!

2 kommentarer:

Johanna sa...

jo karuseller är kul men det är inte alla som man kan åka med i, så ibland får man stå och titta på men det går så bra det också så :) fast det är farligt det där med karuseller hon vill ju aldrig sluta åka haha. skulle vara jätte kul att träffa dig och dina små stjärnor :)

Angelica sa...

hej gumman!

Hoppas ni haft en bra midsommar :DPussss