tisdag 16 juni 2009

Tisdag.
Hejhopp.

Vakna ett tag sen, skönt att fått sova en hel natt till.. utan att vanessa vaknat. Hon har väl börjat sova hela nätter nu fast hon bara är 1 månad gammal.. men jag är överlycklig om det håller i sig. =) haha.
Men andra princess Izzy fick för sig att vakna 4.30 men jag lyckades få henne att somna brevid mig igen (tack).
Igår så fick jag besök av Alexandra, åt,fika och snacka skit ända in på kvällen och så höll hon igång Izabelle så var hon helt slut hehe. Va nere i källaren och rotade fick fram en tv och lite prylar jag gav bort till Ale, för deras Tv där hemma har sagt sitt och tagit sig en vila. Så har dom nånting att titta i tills dom köper en ny.Hehe.
Senare idag ska jag med morsan och hämta deras nya bil, Sen händer det väl inte så mycket mer. Midsommaren kanske firas hemma hos mor min, för Stefan ska jobba dubbelpass hela dagen och sen börja jobba igen på morgonen dagen efter så det blir inte mycket midsommar-firande för honom, men får se om han kan titta in hos morsan där vi kanske ska vara på middag åtminstone.
Men men, vi får ta en sväng om på Cityfestivalen kanske om man får barnvakt, har inte haft det sen izzy va 7 månader typ.. så nu är det dags att fråga,Och jag vet ju att svaret blir Ja. har bara inte tänkt på saken. Men vi behöver ju oxå umgås med varandra bara jag O S ibland. det behövs ju. Faktiskt.

Ha en trevlig tisdag!

Inga kommentarer: