fredag 26 juni 2009

Festival - Inne Michael Jackson - Ute



hej Era HOMOsapiens!





Igår var det en toppen morgon och dag , låg med failjen under solen på skantzöbadet solade och badade, izabelle tyckte det var roligt att gå omkring i babypoolen och sitta vid kanten och planska med fötterna, det tyckte mamma =). (jag.)

käkade lite fika och snackade lite skit med stefan.. Gunga jaa allt möjligt tills det va dags
för stefan att jobba.
Idag så dog michael jackson, men det ska inte stoppa mig för att sitta och sörja, inte för jag gör det heller för den delen, idag. Fredag.Festival.Öl.Och Älskling, vi ska ha trevligt och umgås med varandra och vänner. Har inte varit barnlediga sen ja vet inte när, det ska bli kul.. sitter just nu och väntar och hoppas på att han får sluta lite tidigare idag, men han var inte helt säker..men men han är väl ändå hemma om 2,5 timme. Izzy ligger och sover middag nu så hon orkar brottas med mormor sen, vanessa ligger i babysittern o tittar på mig och undrar..


Nä, nu ska jag ta o börja fixa mej för vi drar direkt. Puss hoppas ni oxå får det trevligt i kväll!!!!!Pussss!

Inga kommentarer: