fredag 12 juni 2009

ZZzz..
4.10 blev väckningen denna underbara morgon, men efter en stunds brottandes, så vann jag och S över izzy som la sig snällt under täcket pillandes om öronen och somnade om..Skönt!
Fast jag somnade framför tv:n igår kväll ganska tidigt typ 20.00 eller nått. Tittade på den nya 2Fast and 2Furious... Va bra ända tills jag somnade. tack för tekniken. att man slipper glo film på skärmen utan kan koppla genom mp3 till våran tv. Annars skulle jag inte ens riskera att ladda ner nå shiat.
Men men, igår var morsan här och käkade tårta, det vart en köpt.. orkade inte baka. va snäll jag är då. haha. Va ute och gick med izzy igår lät henne springa längst kanalen, tänkte gå runt hela hallsta, men izzy tappade sin sommar - hatt så var tvungen att gå hela vägen tillbaka och leta, men hittade den =).

Izabelle Hjälper Och Puta på Sin egna Vagn.. Duktigt.

Inga kommentarer: