måndag 1 juni 2009

Tråkmåndag.

Hejhopp!.
Igår var det morsdag, S mamma och familj var här och åt tårta.. Izabelle fick en egen bebis (docka) och alla slags tillbehör till den..
Och vanessa en babyfilt och en grön liten mjukisgroda.. Som hon lärt sig att älska =) haha. Morsan var också här en sväng fick blommor. (tack).
Idag mår jag bra, Än vad jag gjort på länge..en sten har ramlat ner från min bröst känns det som, skön känsla iallafall.!Sitter och busar med izabelle, hon har kommit på leken gurragömma och gömmer sig för sig själv hahaha. Vanessa ligger och sussar. S är på jobbet och fixar med papper.
Själv sitter jag och väntar på Värden ska komma och kolla toaletten, i morse så var det konstiga fläckar med vatten i badrummet men syntes inte till vart det kom ifrån men såg att det droppar lite från toaletten så får bara hoppas att vi inte blir av med toaletten.. =(
Hehe.
Så nu är det 2 månader kvar till att vi flyttar härifrån, skönt! Men ska vara ärlig kommer sakna det här lilla jävla dansbands trygga samhället. hehe.
Och idag måste jag ringa till socialen angående faderskap, helt sjukt egentligen när man inte är gifta så blir det automatiskt att man måste till soc för att skriva på papper om vem som är pappan, så S är asså inte vanessas pappa innan han skrivit på?
Men om jag skulle ha dött på BB då? skulle inte han fått vara pappa då? Eller vad fan säger att bara om man är gifta så är inte frugan otrogen i förhållandet.. men då fan är du pappa om det så vore en ailien du ploppa ut.. helt sjukt..ska fråga när vi väl är där vad som skulle hänt om man dog innan man skrev på? S.I.C.K.O!!!!
Aja, men papper ska skrivas iallafall.
HA Det BRA era GhettoBARN.

Inga kommentarer: