söndag 31 maj 2009

Sommarångest..och Morsdag!


Precis som rubriken lyder.. Finns många olika anledningar till det. Finaste vädret på toppen av början av den sköna sommaren som skulle vara sommaren nummer 1, det här året. Men man gör som man själv vill att det ska bli. Jag kommer att fösöka må bra hela vägen. Finns alldeles för många bollar uppe i luften, för många tankar som bankar i mitt huvud..orolig och sömnlösa nätter. Fan att livet inte går smort hela vägen, allt gott har något ont med sig och ont har med sig gott.. det vet jag, jag har varit med om det alldeles för många gånger i mitt liv jag har lärt mig att leva med det. Så nu är det bara att vänta på det goda och det kommer att ta lång tid innan allt är till rätta. Jag har mina underbara barn att tänka på, dom gör så att jag kommer att orka. Att jag inte sover genom dagarna för jag har två måsten Den ena heter Izzy och den andre Vanessa. Imorgon kommer det ske en änding som kommer att ändra våra liv..
Det som sker och händer i mitt liv är min ensak och mitt jobb att ta reda på..Dom som är närmast mig vet.
Men nu tänker jag inte gräva mig ner mer, inget kul att läsa tråkar ut er.. hehehe.
Nu sitter vi och väntar på att S mamma, hennes kille och deras 2 barn ska komma på bulle och opera tårta =). Sen ska mamma titta in på kaffe hon oxå!
ha en bra alla mammornas dag alla mammor!

Inga kommentarer: