torsdag 14 maj 2009

Heeeeeeej Kaaaaaiiiii helllååååå boooorjee


Så, nu har Izabelle fått sitt bad, fått Sin kakka.. (macka) och sin yogurt.. Och nu är det tyst. Hör bara vanessas tutte och tv:n i bakgrunden.. :)

Sitter och funderar om jag ska gå och lägga mig eller om jag ska vänta till stefan kommer hem från jobbet så jag inte blir väckt och då har jag problem att somna om, har nå sömnproblem men när jag väl sover så sover jag, men blir det avbrytet så får jag bara massa onödiga vardagliga skit tankar som inte går att sluta tänka på.. typ vart la jag el - räkningen för den här månaden.. Sa ju det helt onödigt. För jag går ju inte upp och letar efter den nä, nä, utan jag bara ligger och kukkilurar hahaha.

Läser en Skit bra bok som jag fastnat för den ska jag gå och ha en dejt med tror jag.. =) Kan rekomendera den till alla andra.. kärringar som läser på kvällarna som dom vore 40 och livet handlade bara om vila.. hahaha den heter iallafall 14 år till salu, Det handlar om en tjej som kommer från surahammar och den är verklighets baserad. READ IT.. har inte kommit så långt med den än men e på god väg, hittills är den bra.

Så nu drar jag och gör en kullerbyta in i sängen // Miia

Inga kommentarer: