fredag 8 maj 2009

Freaky Friday...

..Nå, så Freaky är den ju inte och kommer inte att bli. Idag har jag vart till Västerås med Vanessa och vägde henne, pappa och hans tant kom och hämtade oss och körde det var snällt =).
Har varit och sagt upp lägenheten och fixat lite papper som ska fixas ännu en tyngd som lättar axlarna.
Har badat båda flickorna, matat och nu ligger de och sussar.=) Själv blir jag illa tvungen att titta på Hockey Sverige-kanada för S vill se den och själv vill jag inte gå och lägga mig än. Så d blir chips och godis och tråkig hockey...bra kompination och sömnmedel.
I morgon ska vi ta och gå på skantzö-dagen här i hallsta, titta på djur och massa roligt för izabelle som händer och sker. Får bara hoppas på att det är bra väder, annars blir det nog inget av det, blir bara så griniga allihoppa i såfall hahaha. Till och med jag!.
Nä men nu avslutar jag!Chao!

Inga kommentarer: