fredag 22 maj 2009

Hämnden

Igår var det kristihimmelsfärd-dagen, inget man märkte av...eller ska man?

Just nu sitter jag vid datan försöker fixa så jag kan logga in på msn, men icke sa nicke inget verkar fungera åå..blir så sur.

Vanessa ligger i min arm och tittar lite och gäspar mellan åt, hon har oxå fått nog.. Har en sån stor och god lust att kasta datan åt helsike.=(

S Och Izzy är nere i samhället och kollar på vad det finns för roligt där i dag då.. nån hallsta-dag med ponnysar och grejer skulle det vara. Andledningen att jag och vanessa blev kvar hemma är att jag har tvätt-tid och måååste då menar jag måste tvätta!Annars får vi gå nakna här nästa vecka. hehe.

Igår blev det Filmen Wallander-Hämnden som vi glodde på och godis =). Bra film, men jag som vanligt "råkar" somna innan den är slut, så nu vet jag inte hur den slutade men bra var den iallafall det jag såg.. =). Men vaknade under natten och kunde inte somna om alls låg och vred och vände mig.. men så är ju S så snäll att han lät mig ta sovmorgon ända till 9.30.. Faan asså kommer inte ihåg senast man fick sova så långt som det, här är det 5,6,7 man vaknar och så är det hur man än försöker att få sova mer.. men icke.byée



Inga kommentarer: