måndag 25 maj 2009

Efter Regn så kommer...

Solsken, jaa.. om det vore så himmla lätt att alltid säga så, fuck!
Aja.. men bara ta sig i kragen och låta barnen iallafall njuta av sommaren, medans man själv har hundra bollar uppe i luften och jävligt stressande.. så iallafall det huvudet gör får kroppen lida för. Så idag var vi på en långpromenad till smedjan och gick sedan tillbaka för att gå till åzby-gården eller vad den heter spelade boll med izabelle, det tycker hon om..kanske kan bli ett proffs ialf.. hehe. Sedan vill hon absolut inte sitta i vagnen utan hon älskar att gå och få puta sin egen vagn..Stor flicka det där nu, o självständig som bara den.
Och Vanessa hon är oxå sin egen lilla stjärna, fast lite för tidigt att säga hur hon kommer att bli hehe, men hon har iallafall börjat le!och det klart man tar åt sig och tror att leendet var just för hon såg mig.. men så får det vara så det så!!!:)
Hoppas att vardagen tar en ändring när vi flyttar tillbax till västerås, inte ens lilla 2 mil har folk orkat åka för att hälsa på.. jo förståeligt men who the fuck are your friends kan man undra! Fan jag och S har haft det najs här i bondehålan, det behövdes verkligen att flytta hit för att få både mig och honom tror jag att öppna ögonen vad man vill göra med sina liv och vilka som egentligen man kan spilla sin tid på.. Vänner och osv.
Men Det kommer bli både bra för både han och mig i framtiden Luck 2 us <3
Bye bye//Miia

Inga kommentarer: