onsdag 13 maj 2009

önsdäg

Mmm, va skönt tänkte man igår att i morgon bitti kanske man skulle kunna få sova iallafall till 7, men icke sa nicke, Izabelle åkte upp som en slangbella upp ur sin säng klockan 5, och mamma!mamma!.. Ja, det e jag det...tänkte jag det var bara att slänga sig upp ge lite lelling och lägga henne mellan mamma och pappa men nej då var det roligare att göra kullerbytor dra i näsan och dra i täcket än att sova lite till, ja ja, tänkte jag...låter henne pilla i sängen men då vaknade nästa bebis och skrek efter käk, Så det var bara kliva upp igen mata,byta bajs, och det vanliga..
Så nu sitter jag här efter 20 koppar kaffe, båda bebisarna ligger och sussar igen.. och själv så speedad på kaffe att när det lägger sig och man börjar känna sig trött så vaknar nog mina gullefjun.. Tack tack.. =)
Aja, ska inte bara gnälla, tacka gode gud att Vanessa är snäll än så länge men det kommer snart.. Nu är det gulligt skrik om ett par månader låter det som brand alarm och själv ligger man i sängen skräck slagen av det man trodde var brand larmet i själva verket var älskade bebii.
Så nu är det onsdag, Mitten av veckan och ska kila ner till "samhället" om ett tag och ta tag i lite saker.
Nån som vill köpa Soffor? Hojta till här då!:)
Måste bli av med allt skit.. haha.
Tänkte att jag ska ta och packa det man inte har nytta av just nu, så är det lättare att flytta sen. Har även varit duktig och fixat barnvakt, eller janita erbjöd sig själv att hämta ungarna när det är dags för flytt, för det kommer inte gå annars. Så dom får åka till izzy´s Gudmor och leka och ha lite roligt så länge.=)
Nä, ska kolla på nätet efter ett väggfäste till våran 42:a annars finns inte den kvar snart om izzy får själv bestämma.. haha. Ungar.. :S
//Miia

Inga kommentarer: