tisdag 26 maj 2009

Thuesday..it´s a sunny day.

Ring och gnällt till försäkringskassan om min föräldra penning idag, har man haft tid till.. Du är just nu samtal nummer 317.... osv. Helt sicko att det är så mycket folk som ringer direkt på morgonen, så tacka gud för återuppringnings tjossan som FK upptäckt och ringer själva upp när man är på tur, sedan ringer en kärring med mat i munnen när hon snackar och leker vara trevlig fast hon egentligen vill lägga på luren, ta av sig skorna som sitter tajt som gör att hon är grinig lägga upp fötterna på kontorsbordet och käka i lung och ro.. Urk. Så nu är det bara att vänta som alla andra i sverige får göra, vänta vänta vänta.. FUCK!
Hela familjen ligger och vilar här hemma, Stephanoe gubbvilar på soffan=). Själv sitter jag och väntar på att mamma min ska ringa och säga att jag ska komma ner så vi kan åka till Västerås, Brorsan fyller år så blir ett besök där.. Det blir bara jag som åker idag.. Men det känns bra att få lufta sig lite. Det blir tårta och hela köret. =)
Ska försöka nå Alexandra också och se vad hon ska göra om man kan träffa henne en liten stund innan man åker hem, blir tåg hem för mig.
Allt annat har väl rullat på som vanligt, städa,diska,damma,laga mat,blöjor,m.m Det är det svaret ni får om ni frågar...så vad har du gjort idag då?=)
Ha en trevlig fucking thuesday!
Vart i helvete tog solen vägen då?
//Miia

Inga kommentarer: