söndag 10 maj 2009

regnade och blåste...

igår, så det blev bara Izzy och pappa Stefan som gick till skantzö dagen, spelade lite boll, kolla på ponnys och andra djur och lekte av sig lite ute.
Jag blev kvar hemma med vanessa, tog det lite lungt och rensade ut lite skåp och sånt som ska kastas, fick till det till 5 säckar kläder som ska skänkas till myrorna och massa annat som ska slängas på sopptippen i morgon. Alexandra kom på besök i går, va kul att träffa henne, dricka kaffe snackade lite skit på balkongen och käkade mat. Sen lekte hon med Izzy så hon var alldeles slut på kvällen inte mycket grin när det var läggdags. (tack!)=). Idag har det varit städ-dag här hemma nu ska det iallafall vara kliniskt rent.
Så nu sitter vi och väntar på kusin Janita och hennes kille Jani, dom ska titta in här när som helst på lite fika, och skitsnack.. =) Mycket skitsnack här.. hahaha..
Händer väl inget mer än det idag, tänkte att jag ska ta lite bilder på barnvagnen och lägga ut den på blocket, eller om man ska vänta och se om det blir några småttingar hos kusinen min =)
I morgon blir det fullt hus här hemma, BM ska komma och väga Vanessa, skönt att få samma BM som man har till izzy.. Inga konstigheter där inte. Sen ska pappa & hans Tant komma för dom har målare hemma hos sig som målar och tapetserar lägenheten..Så ingen kul att sitta hemma när folk springer där kan jag tänka mig. Men kul blir det för izzy som alltid=).
Nä, men ni får ha en fortsatt trevlig TRÅK-söndag=) //Miia

Inga kommentarer: