måndag 11 maj 2009

Sikken dag..

Haft besök hela dagen.. Inte för att det är välkommet utan att blir snurrig i huvudet haha. BM var här och allt var bra med lilla Vanessa, Pappa och M var här fick blommor Lyckliga Lotta =).
Fikade med bullar och kaffe..
Har inte haft för mig mer än att underhålla Izabelle och bytt bajsblöjor och Matat hela dagen..hehe.
Stephanoes bror kom hit idag, han ska stanna tills vidare här.. Kul med sällskap.
S har fått jobb nu, börjar på Torsdag han ska jobba ända till på kvällen men det är bra det =)
jag håller ställningen här hemma så länge, ungarna och kärringen ligger nog o sover gott innan han hinner komma hem.. haha..
Nä, nu får det ta och bli sol snart, ska bli regn tydligen enligt vädret kastade ett öga på det igår kollar aldrig annars, gillar och bli överaskad haha. ;)
Va SKÖNT att livet börjar bli kul att leva igen!Känns som att vi kommer att få en bra början på nytt, allting rullar så jävla sjukt bra just nu, men ingen lycka kommer gratis som sagt, Men hoppas det håller sig nu att det inte kommer en Murvägg på vägen till ett bra liv :))).
Tänkte senast idag att kanske leta fram körboken och allt där till, och börja läsa lite lätt på kvällarna, då jag ändå läser nån skit bok... Kanske ska ta det som behövs först, kan ju fan inte gå o vara utan körkort med två barn det vore som en rullstolsbunden inte hade sin stol. Det skulle underlätta så mycket, nu när ändå allt klickar så bra har jag ju ny energi och göra mig av med den på bra saker som ger mig nått tillbaka..
Önskar att det vore dags för flytt IDAG IDAG IDAG! allt ska hända fort vill tillbaka nu till västerååås! =) Nu vet man vart man har sina vänner, ska välja dem varsamt dom jag ska umgås med i fortsättningen när vi kommer tillbaka till västerås. ;)//Peaceeeee

Inga kommentarer: