torsdag 7 maj 2009

Luktar bebis..

i hela huset.. Mmm.. =). Lilla Vanessa Chanelle föddes den 4/5 klockan 04.34 på morgonen, kotten vägde 3370g och 49 cm, nästan som Izabelle när hon föddes. =) Är lycklig och pigg..som tur är ordet pigg, vart extremt utvilad på BB tummen upp för det stället=).
båda flickorna sover just nu, Izabelle somnade lite väl tidigt idag men hon är helt utmattad av allting.. Hon var svartsjuk och lessen i början. =( men nu börjar det släppa lite granna det är bara att låta henne vara med o "klappa" bebben osv. Så nu ska vi bara utnjuttja allting för stunden och inte stressa bara. För det får vi gått om "stress" i sommar när våran flytt till vårat kära västerås igen!!Skönt ska det bli. Det var bara ett måste för både mig och Stefan att ta oss härifrån. Men idag pratade vi lite och kom fram till att detta ställe har inte varit allt för dumt ställe att bo på, vi har ju "anpassat" oss ganska så bra, för att det ska vara vi =) haha. Men men turen var på våran sida hoppas det håller i sig nu och inte kommer och möter en betongvägg på vägen. Det behöver vi inte just nu.

Så i dag har det varit att slappa hela dagen, lekt med izzy, gosat me bebben och så. I morgon blir det till västerås för en vägning av vanessa och sedan hem igen, Får besök av min kompis Alexandra kanske i morrn hon ska komma hit o leka med izzy och slappa. Hon var o hälsade på bb och hade köpt presenter till mina små. Tack!=) jätte snällt. Och sen har jag massa andra grejer att ta tag i men det tar jag i morgon... ingens huvudvärk idag inte =) .

Så ha det en bra torsdag!//miia

Inga kommentarer: