söndag 3 maj 2009

Vad är det frågan OM?

Va fan va jag börjar bli otålig.. Inget kul att vara gravid längre, Jag vill att det ska hända nu. 40+1, Det kan ta upp till början av vecka 43 suck det orkar jag inte...
Idag har jag varit med izzy och fikat hemma hos mamma min, har gått mkt i helgen men det hjälper ju inte vill bara tro att det är så. Brorsan var på besök idag, det blev balkongen, sola lite mitt fräkniga ansikte, och lasangé. Idag har jag haft energi som vanligt som jag inte vet vad jag ska lägga det förutom på izzy, så det vart att jag lagade mat, bakade bröd, bullar och mocca rutor.. det är nånting med mig och choklad :) L.o.v.e IT!
I morgon blir det inte mkt till måndag måste till arbets.f för sista gången. Är mammaledig sen igår som sagt utan eller med bebben :( hehe. Ja ja, jag får väl sitta och inte tänka på lillen utan leva dagarna som vanligt, och sen kommer det när det kommer!
Hoppas ni har haft en trevlig helg!
//Miia

Inga kommentarer: