tisdag 2 juni 2009

Regn

Regn..Regn.. Och Åter regn.
I går satt vi och stekte i solen och hett var det! Tänkte att fan inte ska man behöva åka utomlands för lite bränna och sol och samtidigt skrattade åt folk som betalar för att åka till värmen, Men Ack så fel jag hade skulle göra det jag med nu känner jag.. =)
Kom hem nyss varit i surahammar och lämnat hunden till frissan Strossa runt där 2 timmar innan det var dags att hämta hunden igen, Köpte mina "Walkbyxor" För nu jävlar ni ska denna kärring ut och walka på morgonen hade hon tänkt, Får bara hoppas att min morgonhumör följer med på det och inte protesterar och slår på snooze på klockan. Och handlat på willys har man oxå gjort så nu har jag ögonen på den saftiga melonen jag och S snart ska tugga oss i. =)
Tyst och skönt var det när jag kom hem, Vanessa ligger och sussar och izabelle detsamma.
Just ja, måste berätta nått roligt och gulligt. Vanessa grät i babysittern tidigare idag, tappat tutten då ser jag hur izabelle tar den och sätter in den i V:s mun... Gungar på babysittern samtidigt som hon tittar på vanessa och säger gunga gunga, och inte mer med det så pussar hon henne och hämtar hennes babyfilt från sovrummet och lägger den på lillasyster. Vilken storasyrra hon kommer att bli. Mina två små änglar så snälla och Underbara, =) Gör mig lycklig.
Nä nu blir det soffa och tv som gäller!

Inga kommentarer: