lördag 20 juni 2009

Midsommardagen.

Hej!.

Vaknade i morse av att Stefan skulle dra till jobbet, Vi sov hemma hos min mamma i natt. Det blev lite midsommar firande på deras utegård, där vi satt och åt och hade det trevligt, tills helt plötsligt så började det åska och spöregna, men det var bara ta sitt pick ock pack och gå in. Det blev sent igår, Izabelle har sovit middag länge nu så jag fick ta upp henne så hon sover på natten sen, hon är lika sliten som jag... hehe. Nä, men kul midsommar. Mat, öl, sällskap och tjatter. Tycker bara så synd om Stefan idag, han jobbar ända till 22 idag han måste vara slut stackarn. Men men det är bara att kasta sig i sängen direkt när gubben kommer hem och ta igen 2 dagars sömn, ett måste. ja ett måste!.
Så idag är det slappar dag. Leka lite nu och så. Ha en trevlig Lördag!

2 kommentarer:

johanna sa...

ja eller hur det är helt underbart när det är så :) haha eller inte.
Jo vi hade trevligt igår trots att det regnade Leone var det enda barnet som hade regnkläder så hon kunde iaf fortsätta leka ute och reta sina kusiner som inte fick gå ut och leka haha :) hoppas att ni också hade det trevligt igår. :)

Johanna sa...

ja precis :) japp haha ja gottade mig åt att hon kunde men ingen annan iaf hahaha :D ja det öste ju bara ner där ett tag med regn. ja vi funderar också på om vi ska kika ner på det, kan vara roligt, Leone älskar karuseller så finns det några sådana så sitter hon där hihi (hon har inte fått det från mig jag lovar haha)