söndag 28 juni 2009

Bada

Igår efter S slutat jobba så tog vi och packade med oss fika och gick till skantzö badet, Innan det så gick jag och hämtade ut min nya bikini som kommit på posten. Najs najs, Skönt var det för solen var inte så het för kl va 15 satt i babypoolen =) så izabelle lekte där hela tiden. Vanessa sov hela bad turen.
Idag blir det bada igen, man ska ta vara på solen nu. Kanske regnar massa sen.
En Jävla månad kvar till vi flyttar! Känns så jävla underbart Wohoooo!
Hoppas den tiden går fort. :)
Nä, nu tänkte jag sätta mig vid telefonen och ringa lite samtal, och kolla läget med J min kära kusin som har blitt på smällen =) hehehe.
Och du T Glöm det jag har skrivit, hahaha. Va på dagen efter humör. Du finns i mitt hjärta än
Hahahahaha!.Vänner?=))))

2 kommentarer:

Johanna sa...

tackar :) hoppas att ni hade det trevligt här inne i stan :) 1 månad kvar tills ni flyttar hit igen allts. va roooliiigt det ser vi fram emot :D

johanna sa...

ja man får ju göra det men det är ju inte så jätte lång tid kvar nu :)
har ni för planer för dagen då?