onsdag 29 juli 2009

1. Humör just nu: Trött.
2. Kläder just nu: Linne och mjukis =)
3. Musik just nu: ingen, men räknas izabelle som hörs ur sin säng..?
4. När åt du senast: lite tidigare idag, men ikväll blir det pizza!
5. Favoritkläder: Allt!Som är skönt att ha på sig..
6. Fisk eller badkruka: Som en uttorkad landskrabba.
7. Saft eller alkohol: Alkohol med lite saft?=D
8. Längd: 163cm när jag mätte mig sist, kanske krympt =)
9. Hur många kuddar: Allt för många, får nackspärr oftast 5-6 i sängen.
10. Morgon eller nattmänniska: Inget av dom somnar tidigt, och trött som fan på morgonen... Tips???
11. Sparare eller slösare: Slösare med stort S. Tyvärr..Men pengar är till att spenderas!=)
12. Ska du duscha idag?: Nej, ska ta ett varmt bad nu när ungarna sover.. Zzz
13. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 dom har jag redan, vill nog inte ha fler i framtiden.
14. Framtidsplaner: Bli en bättre människa.. Fixa körkort och göra allt för mina barn.
15. Bio eller promenad: Bio + Promenad, helst med Älskling.
16. Största svaghet: Choklad! I lass!!!=)
17. Skriver du dagbok?:. nej.. men blogg!!
18. Vem är snyggast i världen?: Förutom mig ? Min pojkvän så klart!=) + Mina barn ju.
19. Har du en besatthet? jag är väl alltid besatt..Pedant kanske..hemma ialf..hehe.
20. Jag utmanar: Allihoppa som läser detta...Kopiera och take the quiz... (tråkigt) Men har man inget annat för sig så e det kul...

Inga kommentarer: