torsdag 16 juli 2009

Fredag idag!

Sol, sol ser jag åter sol... Var uppe före tuppen idag, Izzy bestämde det och så blev det.
Sitter och hinkar i mig 100 koppar kaffe för att hålla mig vaken..
Ögonen svider så illa är det.
Får se om solen håller i sig nu, tänkte ta med mig Izabelle för att bada, kanske trötta ut henne ordentligt så kanske, kanske får man en sov morgon i morgon när S är ledig så hela familjen kan ligga och dra =D M
en det tror jag knappast, men man får väl tro? Det är väl det som håller en uppe. haha.
Fick hyresavin från mimer igår, skönt att se den.. haha. 14 dar kvar kan man säga =). Det har blivit så illa så jag räknar dagarna. Ja jag räknar. 14 inget svårt. =)
Fan ska man göra innan badet öppnar då?
Sätta mig och kolla på toon disney med tösen och kanske få i mig lite frukost, är så dålig med det. Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: