måndag 6 juli 2009

Måndag 6 juli

Vård centralen skulle ringa 10.00 men ringde en timme efter den utsatta tiden, men dom ringde iallafall det räknas eller?. Ringde och bokade tid för Vanessas navel, får se men hoppas att det inte är nånting allvarligt bara jag som nojjar mig, fick en tid idag kl 14.00 då hinner Stefan hem från jobbet precis då jag måste rulla ner för backen dit.
Måste boka tid till mig oxå. om inte han kan ta mig direkt, kliar så inåt helvete i mina öron, alla säger att det är öron eksem och det tror jag med som det kliar.. Man ska inte pilla med tops heller för det kommer ingenting men det kliar så skönt hahaha.
Nu ska jag klaga på vädret igen som vanligt, plask plask... faan att man ska va så stor i käften och gnälla när det var fint som det var.. hahaha. men det e livets gång, vädret snack. Aldrig bra. Aldrig.
Väntar på att Tessi ska ringa snart så vi kan skvallra lite med varandra,alltid lika trevligt.Yes.
hej hopp!

1 kommentar:

johanna sa...

ja antingen så kan det vara det eler nå form av nässel utslag :( det har ju blivit värre under helgen och hon kliar på det. Ja snacka om att tiden bara rusar iväg hihii men det känns jätte bra längtar ihjäl mig bara.
jo hon tar det jätte bra så gosig med magen pussar och klappar på magen :) hon längtar minst lika mycket som resten av oss i familjen :)
Hoppas att det går bra för er också hos läkaren för lilla vanessa. kraam