fredag 17 juli 2009

Där ser man...

har ju hur mkt tid som helst som ni kanske ser en fredagskväll, hahaha. Ungarna ligger och sover och jag pillar här på datan, gjort om min blogg typ 100 ggr.. Brist på annat.
S jobbar till 22 iallafall så han ramlar in här om ca: 3 timmar.
Izabelle somnade tidigt idag och imorgon blir det nog ingen sov morgon för oss andra fast man kan ju fortfarande tro att man har hoppet uppe, men ni ser väl när jag skriver i morgon hehe.
I morgon är stefan ledig och jag kan bara säga SKÖNT!
Undra om jag kan ligga i sängen och dra ett tag?Nej.
Vi får hoppas på fint väder i morgon istället idag har det blivit massa oplanerart att ta tag i så det blev ingen utomhusbad för oss. Men håll tummarna den här jäveln ska njuta av den lilla sommaren som är kvar och bli brun som en böna. ! //ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

Katrin sa...

Bloggen blev skit fin, så om du har mycket tid över (jag menar en två barn mor måste väl ha mycket tid som helst =) ) så får du gärna göra så min blogg blir fin =D

Johanna sa...

Jätte fint vart det på din blogg :) vad duktig du är.
Grattis till vinsten :D
Nu är det inte långt kvar tills ni flyttat :)