måndag 20 juli 2009

Månday

Tjohoo!.

Så nu sätter jag mig på röven första gången i dag. Har precis kommit hem från att jag och Älskling tömt källaren och varit och sorterat allt på återvinningen, mamma och hennes man hjälpte oss tack så mkt! Nu är det en sak till att inte behöva tänka på.
Älsklingens Syster har varit här och hälsat på sen lördag, S och hon gick precis till bussen hon ska åka hem igen, det har varit massa tv massa godis och softat bara. Nu grillar jag på en flinta stek till det blir det potatissallad och vitlöksbaguette och coca cola light så klart!.. =) .
S syster satt och visade mig runt på youtube.com hon ville visa mig en "fjortis" som skämmer ut sig på nätet..hennes såkallade blogg, Fy faroa när jag såg ett klipp ville bara slänga ut datan och aldrig tänka på saken igen men den där bomulls-hjärna till tjej tar ju priset för den mest vidrigaste snorunge i hela sverige. Nån som vet nån värre?
Här lägger jag hennes hemsida, klicka, och skäms för dennes skull...för det gjorde jag. Yäck.
www.kissies.se aja inte mer om den saken...
Börjar undra när mitt paket kommer från H&M, stog att den levererades den 16:e... Öh öh, och vart e du min nya telefon??? Skumt. Kommer väl i veckan då. Puss och kram.

Inga kommentarer: